tiistai 21. helmikuuta 2012

Stratégie du communication externe

EIIIII! eilen oli siis ensimmäinen kunnollinen koulupäivä, ja kun se oli ohi, toivoin todella, että en olisi ottanut tota kurssia. Ei paha sinällään, että kurssi kestää 2päivää ja siitä saa 2,5op, MUTTA probleema on, että toi on kaukana ulkoisen kommunikoinnin strategioista. tai sitten sillä opettajalla on vaan ongelma sen kanssa. Eilinen meni tehdessä brändi -karttoja ja brändien sijoittelua x- ja y- akseleille. eli samaa, mitä tuli tehtyä viime lukukautena rakkaassa (paskassa) Turun AMKssa. no positiivista on se, että osaan ton jo, vaikka olenkin nyt maisteritason kurssilla täällä. helppoa elämää.

takaisin opettajaan. hauska tyyppi, ei siinä mitään, mutta kun organisointikyky ja aikataulusta kiinni pitäminen ei oo sen parhaimpia puolia, ni nyt pitää tehdä 2-3sivun kirjotelma, jossa kritisoin toisen ryhmän tekemistä 3minuutin esitelmän pohjalta. tosin helppoa on kritisoida Abercrombie&Fitch Night Club -brändi laajennusta, koska kurssi ja koko koulu keskittyy Luksusmatkailuun ja luksusravintola johtamiseen. ABERCROMBIE JA FITCH EI OLE LUKSUSBRÄNDI! terveisiä ranskankielisille maistereille.

meidän ryhmä on kokonaan vaihtareista koostuva ja ollaan superparhaita. tehdään brändilaajennus BVLGARILLE! koska niillä on jo hotelleja ja ravintoloita erikohteissa, niin mehän mennään helpoimman kautta ja halutaan Bvlgarille myös loistoristeilyjä Välimeren ja Karibianmeren alueelle. Markkinointi alueena rakas Itä-Eurooppa ja uusrikkaat nuoret, koska niillä on rahaa ja ne tykkää Bvlgarista. ja tämän takia joudun raahaamaan läskin suomalaisperseeni perjantai-illalla koululle 17.15>>

tänään elämä on mukavaa, koska on vapaapäivä ja ainoat päivän velvotteet on käydä International Officessa ja pankissa, muuten saan sluibailla kotona.

Ei kommentteja: